INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, April 14, 2014

Rempit Puasa Ganti

Assalamualaikum...

Now dah middle J'Akhir.. baru ada kekuatan nak puasa ganti.. Insyaallah moga usaha aku ni dipermudahkan oleh Allah SWT, jauhkan dr letih + lesu also sakit kepala nanti...dan semlm hari pertama ganti...total 5 hari semuanyer lagi...


ermm.. ni aku dok menunggu...agak2 dapat ker x???
1. C.Na ingat ker nak bayar sal tiket kenduri asma nanti..
2. Masih ada lg kah rezeki BB utk aku&abg bln ni..apa yg pasti brita kali ni, akan aku diamkan dr semua org spai tba masa yg sesuai..aku x nak happy2 cam hr tu, aku happy, abg happy, anak2 happy..last2 sebaliknyer pula yg berlaku...
3. Bila kes air kena catu nak berakhir, anak2 la yg kesian bila kat skolah tahan mereka klu nak buang air besar, kekadang air kencing pon depa tahan klu bole tahan.Memang aku bekalkan air utk depa but x sama la dgn air paip..
4. Bila aku nak start biz aku sdri secara full time ni.. almaklumla makan gaji...cam semua tahukan hjg bln dpt gaji, klu kerja sdri hari2 dapat gaji... Financial freedom ni la yg aku dok tunggu2 sgt...
5. Bila aku nak start naik sewa umah kat PV ni.. dah lama benar insan ni dok menyewa..org lain dah start lama naikkan sewa..kami gak yg masih baik hati kekalkan sewa spai sekarag..?
6. Gerak hati selalu tepat..dlu sal MH370 aku mohon pd Allah bila lihat bintang di langit..moga ada pengkhabaran yg jelas di mana berakhirnya pesawat itu, dah Alhamdulillah hampir tgh mlm our PM mengumumkan yg pesawat tu berakhir di lautan hindi..MasyaAllah..jauhnyer dia berpusing sekiaranya benarla..
Dan yg trbaru aku excited dgn contest CB utk menang keta BMW-color biru or Merah (but if aku menang and diberi pilihan utk memilih color biru) (color BB boy)... Tup2 bos aku br angkat keta Audi S5 color biru gak...huhu nanti dia kata aku tiru laks.. haishh,,x kira aku cop dlu yer..bos.. haa..x sabar nak parking sebelah Audi dia..ahakss... mau Pn bos laks x tahan gak ...waa... syoknyer time tus.. Insyaallah 9/5 winner be contacted & announced..
Sebenarnya ttba aku teringat time OTW balik opis & after magrib dpt msge dr CT,,hahh..terkezut mak aiiiii... kata2 hati Allah kabulkan.. hati ku terdetik mana la CT x annouce pemenang ni yer..janji contest tutup bln feb hr tu.. aku shopping bagai nak giler dlm masa 3 bln.. end up dpt ticket only 8 jer i tot 6 coz last msge aku trima after shopping tiket ke-6..so rezeki anak2 aku lah nanti yer...
Klu di makbulkan aku menang kreta  ingin aku hadiahkan keta  Myvi aku kat wan kat kg.. selesa ckit wan/wan naikkan dr saga wan yg x der a/cond tu, wan pon bole jual dgn aman.. duit masuk buku lagi & lagiii..


No comments: