INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, April 27, 2014

Dah Jumpa...Syukur Alhamdulillah..

Assalamualaikum...


Happy lompat bintang bila apa yg aku cari dah jumpa.. mau x risau weiii...cek customer plan nak bank in hilang dr pandangan mata habis tempat ke geledah x jumpa2 last2 aku berserah pd Allah , mohon pdNya setulus hati agar dibuka hijab mataku utk ku temui apa yg aku cari...at last jumpa jugak akhirnya... seronok hanya Alla saja yg tahu... :-)


Kali ni aku nak mohon agar LHDN pulangkan semua rebet cukai aku...huhu..this yr aku sepatutnya dpr rebet RMXXXX but LHDN bg balik only 15% jer... aduii...mana lg balance rebet ambes nie... jgn lah dok lupa.. ambes banyak nak pkai duit ni.. hajat nak byr r/tax kete and top-up utang CC yg lg ckit nak habis nie...plz2 ... moga harapan jd kenyataan yaa... aku tunggu my rebet spa i dpt uuu.....

P/s : my kidos memang selera klantan... nasi kerabu & laksam dah jd fav makanan dia org if bli sebungkus size dewasa memang clear x sempat offer kat umi pon..isk2.. nak2 time balik skol ngah lapar tahap dewa katakan.. x pe la nak, mkn la buat peneman umi coz ayah korang memang x reti nak mkn makanan timur spai sudah..huhu..



No comments: