INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, April 23, 2014

Rayu di Hati...

Assaalamualaikum...

Hari ni masuk hari ke-2 aku bekelana balik umah time opis hour..ni semua gara2 x der air.. putus air dr hr isnin..sedeyyy...

Otw berdoa kat Allah SWT moga turun hujan lebat kat area2 sungai di negeri Selangor moga cepat la penuh macam sedia kala... Alhamdulillah hujan turun sejam kemudian tanpa ku duga... Inilah kelebihan yg aku ada bila hati ku berdetik dan memohon Allah kabulkan terus... Insyaallah segalanya yg terbaik utk kami dan seluruh alam ini...


Hr ni dpt msge my SIL kat Dungun kena admit spital - katanya kurang air.. sian dia now ngah pregnant anak ke-6 maybe penat kot x terjaga kesihatan badan, anak2 kecik lg kan...murah rezeki adik aku kat t'ganu berderet2 anak2 dia.. rezeki masing2 kan.. dia lebih tang situ dan aku lebih tang sini.. so adil lah... apa2pon aku sentiasa doakan family besar aku ini berada dalam kasih sayang Allah selalu.. moga selamat dunia & Akhirat.. Amin.

Bln 7 ni - Insyaallah lg sorang anak buah nak lahir.. feeling happy lg sekali & yg last thn 2014 bln 11 ni kot !!

p/s : PUASA GANTI AKU DAH SELESAI MGGU LEPAS, SELAMAT AKU MENUNAIKAN 5 HARI BERTURUT2.. SO THIS WEEK BERMULA ISNIN CIK'P DAH DTG MENJENGAH.. FUYOO.. TEPAT2KAN..:-)




No comments: