INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, May 18, 2014

Simpton2 dtg balikkkk....

Assalamualaikum wbt...



Ni la dia simpton2 yg melanda pd aku tiap2 bulan..nak x nak aku kena sabarrrr ajela.... aging factor turur mainkan peranan..buts ok lah kan bila mkn ubat hilang lah ia...w/pon amik masa sikit nak pulih 100%. Bila sakit tu datang perghhh...lembik , lemah loglai kekadang bagai nak putu urat perutku, huhu... ku anggap ini sebahagian dr ujian kecil bg aku, w/pon bila tiap sakit x terperi rasanya, klu bole mahu tdo & baring jer seharian, namun x bole lah pula, aku x bole manja kena lah lawan, demi family tersayang di sekeliling aku ni..
Sian kat mereka kan, anak2 masih kecil blom pon pandai sepenuhnyer berdikari...

Insyaallah segala penyakit yg datang dtgnya dr Allah.. aku yakin akan segala hikmat yg Allah berikan kepada aku... suami mengerti dan anak2 memahami.. ku mohon agar kasih sayang kami sentiasa mekar mewangi di antara kami...


P/s : semlm dapat news my anak sedara belah abg (anak bad) selamat melahirkn bb boy.. best nyer kan... so almaklum la tittle nenek dah lama aku dpt cuma masih tercari2 nama apa dia org ni nak panggil aku, call me nenek cam x sesuai cam tua sgt.. so apa eik ?? aduii..


Btw, miggu ni anak2 still demam exam lagi.. mggu lepas dah rest b4 tu 1 week exam yg bah akedemik so tis week bah agama laks... hope ada peningkatan utk test mid term nie..






No comments: