INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Friday, April 4, 2014

Ai Tumpang Happy U...

Assalamualaikum...
Hari ni kluar news cikgu Roslinda (kwn abg) kat FB , dia dah annouce yg dia dah 12Wks  pregnant so happykn , ttba teringat pd kes aku if x der apa2 aku pon cam linda 'SAME' usia but apa nak buat rezeki kami x pjg..

Dan lagi kluar pulak brita org buang bayi kat kawasan sampah pg ni..Alhamdulillah masih hidup...eeee..dgr & baca brita cegini rs mendidih darah aku..benci btul ngan manusia yg berperangai binatang ni...moga Allah bg hidayah dan hukuman yg setimpal pd mereka yg suka buang bayi...

Ternampak laks vidoe klik seorng ayah melayan bb nyer yg kembar 4...eee... sronok & happy  tahap lima 5 bintang kan, klu lah aku berkesempatan beroleh rezeki baby kembar jugak syukur2 sesgt.. maklum la aku suka anak ramai, namu usia aku makin hari makin meningkat byk faktor nak kena fikir klu nak branak ramai.. dahla pulak aku x bole branak normal 2X branak 2X kena ceaser so camner.. hr tu pon doc ckp utk kali ke-3 pon aku kena ceaser then trus ikat peranakan katanya... haisssh.. sedeykan.. x sempurna rsny diri x dpt nak rasa branak cara normal... feeling sakit2 , so apa yg pernah aku alami..sakit lepas branak after hilang ubat bius... time tu MasyaAllah... x tahan nyer!!!!

Itula.. aku percaya Allah dah beri kan pd aku apa yg terdaya aku tanggung mana mungkin dia berikan sesuatu beban yg x mampu umatNya pikul... Subhanaallah.. aku bersyukur dgn apa yg aku miliki setakat ini.. Namun aku x akan putus asa berdoa utk yg lebih baik utk hr esok..dan esok lagiii

No comments: