INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, April 28, 2014

Tik-Tok-Tik-Tok...


Assalamualaikum....


Ni kekdahnyer x dop kijo nak buat..beberapa hr ni fenin fikirkn hadiah kat tok laki.. plan x nak bli dah but cam x best laks x der something utk yg ke-11y nie..ermm padahal macam2 dah abg dptkn.. paling hebat apalg  'mr H' lah kan.. aku laks dah sponsor rim baru almost RM2K lg kat 'Mr H' tus.. so dah letih nak bli apa pastu.. 

But aku tetap aku... x der yg besar yg kecil pon jdlah kan bg abg feeling2 happy on that day... haha.. abgpon sama kot also fenin nak bg apa kat aku...last month dah dpt gelang emas simbul 'S' ...haha..S for sayang katanya... eeee... so alkisah hr ni dok godek2 on9 aku order bunga 11pcs + bear 11pcs sempena 11 thn kan... hiks2.. hope abg sukeeeee.... pilihan color x byk only 2 color jer pink n purple so aku pilih purple la.. sesuai for MEN. errrgh... target bole spai on 2nd May.. so x tahu la camner x bole janjikan..


Walaubagaimanapon... jujur ku katakan..aku bahgia sekali ditemukan dgn seorg insan sebaik ARR, dia pelengkap dlm hidup aku, segala kekurangan yg ada pd diri aku ARR lah pelengkap segalanya... bersifat baik dgn MAK menjadi kunci keredhaan hidup kami sekeluarga...alangkah sempurnanya hidup aku seandainya aku juga memiliki anak lelaki sebaik anak MAK ini.. tp itu semua dlm rahsia Allah, ku mohon anak2 perempuan akan menemui pasangan masing2 yg memiliki sifat penyayang & pengasih seperti Ayah mereka dah sifat itu dapat kami menumpang kasih di hari tua nanti. Aku memikirkan jauh ke hadapan di hari tua kami nanti.. tanggungjawab anak2 perempuan jauh berbeza dgn anak lelaki.. bila anak2 perempuan sudah berkahwin suami org pertama dia kena patuh berbanding dgn lelaki darjat ibu paling utama.. di manakah aku di hari tua nanti ...Allahuakbar... aku bersyukur dan redha di atas ketentuan ini...:-) 
Moga jodoh aku dah abg kekal hingga ke syurga Jannah..pimpinlah kami, bantulah kami, tunjukkanlah kami jalan yg diredhai olehMU ya Allah.. sesungguhnya hambaMU ini masih daif dalam mengharungi cabaran di muka bumi MU ini.. :-) amin



No comments: