INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, April 29, 2014

Moodku Lemau

Assalamualaikum....

Dpt task kena deal wt tribunal nak settlekan kes claim wt pihak insurance ni... isk2.. memang geram klu ingat kan balik, b4 bli macam2 janji manis bila tang nak claim punya la berkurun nak settle n bila dah desak ciput giler yg dpt so Tn BOS bg kerja baru laks.. bw kes ke tribunal.. perghh... malasnyer..

Mataku belah kanan ni asyik kelip2 jer dalam sehari dua ni... siapa aku nak jumpa ni.. ??

Tadi aku call Ma/Wan.. dah 2 hari x sembang ermm... seronok dgr suara dia org.. sihat2 jer mereka... aku ajak dtg KL but mereka x selesa dgr air x dop ni.. nanti x cukup air kami anak branak yg x selesa laks katanyer... aku mcm ni la kalau lemau2 mood ni cari masa bercakap ngan ma/wan br lega ckit... :-)

Paling lemau news aku dpt dr anak2 ptg semlm depa ada exam tis coming monday...huhu..sebln plan nak p holiday so half2 holiday la jdnyer... nasib dekat kan.. Holiday.. xtvt wajib bln May tau.. Incik hubby pon bz gak.. esok pon kena hantar budak training kat kuala selangor.. br nak feelin2 masak2 special esok.. haishhh.. kerja oh kerja... naper la x mcm aku kan... ngeh 10X...



No comments: