INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, April 10, 2014

Dengan Lafaz Bismillah...

Assalamualaikum...

Penat jari..Penat poket.. gara2 nak kenduri Asma (my kazen, anak ayah san/cik na) ayah  san kat arab saudi then aku jd kaunter tiket x der gaji... risau gak kot lari badget, ni gara2 su nu lah ni.. elok2 org nak booking reramai naik AA coz dpt 39/sore dia laks buat hal trus aku tukar terminal naik FF , dah kena up badget laks dlm 18 hingggit sore jd rege 57 klu naik FF huhu...
Booking satu-satu nampak x banyak then bila campur almost 700++ dah duit aku habis beli tiket kat ma/wan, pakcik&makcik aku...huhu..byk tus.. ayah san janji nak bayar tp byr melalui cik na...huhu.. ni yg nerbes ckit klu cikna yg byr.. xtahu la apa perasaan dia byk duit tok laki dia nak kena spend for sponsoring tiket ni,.. aku pon takut jugak sal ni sbb aku la start bg info sal tiket murah.. nak kira meme murah berbaloi la sbb klu naik bas pon dr kb-KL 50++ sore so baik amik AA jer ka.. tp sebabkn su nu buat hal trus x jd amik AA amik FF laks coz nak jimat perjalanan nak p aport..
Mohon keberkatan dgn apa yg aku lakukan ini, moga rezeki ayah san & cikna makin bertambah di masa hadapan.

No comments: