INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, April 16, 2014

2 hari ...LULUS

Assalamualaikum...

Selesai hutang aku dgn Allah utk 2 hari.. lagi 3 hari insyaallah ku cuba buat secepat mungkin seblom apa2 terjadi pd aku...ergghhh...Insyaallah moga Allah pelihara aku senantiasa selalu..




Aduhai..bila ingat balik memang aku terdiri wanita hebat jugak la.. bukan nak puji tp klu x puji sapa nak puji kan... x der la.. aku ni biasa2 jer..

Now aku ngah puasa but still ada tenaga nak masak utk berbuka & bersahur.. dgn baju kerja blom berbuka rehat 5 minit n solat asar dlu then trus nak masak apa yg aku plan dlm keta otw balik.. siap masak trus berbuka n baru nak mandi n solat magrib berjemaah & mengaji Quran, pastu tu tgk baju bajan2 yang nak di pakai esok hari..perlu iron aku iron la.. kul 10 siap2 nak tdo, Homework anak2 aku pass kat tok laki utk monitor..dan esok pagi bersambung kul 5 pg dah bangun utk bersahur & tunai ibadat sunat, sambil buat bekal /bfast anak2 kul 6 siap naik atas kejut anak2 suh mandi n bersiap bagai and br kejut en.suami, pastu kita org berjemaah subuh sama2 , bg turn kat en. suami prepare air oren/sirap/teh utk anak2 bw bekal also temankn anak2 bfast, aku kalut dok bersiap kat atas, kul 6.50pg aku ready jd driver anak2 p skolah..

Alahai.. camtu la rutin aku setiap hari...makan kat luar memang jarang giler ..hari2 masak...:-) x per, yg penting aku enjoy.....

No comments: