INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, February 8, 2015

Aku nak Berubah Ya ALLAH..bantula Aku !!!

Assalamualaikum...



Alhamdulillah rutin hidup aku nak yg terbaik di dunia dan of cause di Akhirat jua...
Ya Allah kejutlah aku di mlm hari utk ku bangun dan senantiasa bersujud pd Mu..
Rajinkan diriku utk senantiasa membaca Ayat2 suci Mu tak kira siang atau mlm..
Lapangkan masa utk ku mendengar ceramah2 agama utk ku tambah ilmu di dada ni..
kuatkan la semangat ku utk ku berpuasa sunat isnin & khamis selalu..
Berikan la ku kerajinan nak menguruskan rumahtangga ku agar lebih tersusun..
Luaskan ilmu pengetahuanku ke arah kebaikan ..
Murahkan lah rezeki ku Ya Allah agar aku dapat memberi manafaat pd insan2 lain yg tak berkemampuan..

AMIN2..

No comments: