INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, February 3, 2013

Maafkan Daku


Hati tersemat rasa syahdu lagiiiii...Y n Y



Fikiran aku masih kalut wt permasalahan XY... semlm pon ada lg, tis time kalut call my hubby nak suh arrange amik n hantar kreta yg XY bli...at the same time my hubby kalut nak balik kg hantar phone to BIL kat kg. Tu pon masalah dah bli hp x reti nak dtg amik hubby gak yg jd balaci tukang hantar semuanyer nak jd raja kena dtg hantar n sembah, aku sbg bini yg penat tgk jadual hubby ke hulu ke hilir, jaraknyer bukan dekat n then bukan dpt upah pon kerja2 tu semua, balik2 penat n duit yg habis, duit minyak n tenaga melayang... ermm balik umah mengadu kat bini suh picit/ngurut sana sini gara2 kerja balaci di siang hari...OMG, bila la semua ni nak berakhir , pd aku memang x akan ada ending coz hubby x pandai nak berkata TIDAK yg dia tahu 'iyer' or beres aje w/pon lepas tu dia akan berungut2 kat aku. 

Aku pulaks x mampu utk campur tangan, my hubby dah bg hint2 if keluarga dia selagi dia mampu dia kan cuba bantu but bg aku abg dah bantu mereka2 semua lebih dr yg sepatutnyer, aku makin x tahan dgn kerenah mereka semua, mcm2 aku aku pikir terutama sal kesihatan n keselamatan... if jd apa2 kat abg sapa yg menanggung aku jugak kan, ada mereka2 nak amik berat...ermmm..jauh panggang dr api rasanya... cuma doa yg aku slalu bekalkan kat abg berhati2 dlm perjalanan n perbuatan , kami ada 2 permata hati yg nak kami besarkan, 

Ya Allah ...bila mengenangkn ini semua hati aku akan membengkak, pikirin jahat mcm2 muncul dlm kepala , aku geram n BENCI pd mereka2 yg buat family aku jd haru biru... aku x sukaaaaaa



Mungkin doa aku x cukup kuat, amalan ku x cukup banyak utk Allah perkenankn hajat ku..Aku berdoa agar abg menjadi lelaki gentlemen, ada ketegasan dlm diri, berfikiran matang n bijak bukan mcm skrg lembik n senang di tarik kehulu ke hilir...thats NOT my MAN k.


Please n Please N Please...do what i want my dear... i want somebody yg firm in decision making ..for me you are so smart and intelligent so please used it.... Almost 10 yrs we belongs together so please make me proud more then you aspect. I want that guy in my life not like now... i HATE it OK!!!!


Rindu pd ma/wan kuat bertandang...ermmm tis coming CNY holiday kami pulang ...harap mereka sudi nak follow kami dtg Klang, w/pon impian tu nipis but harapan tetap ada dalam hati... mungkin kah aku pon demikian jua bila usia mengjelang tiba sronok stay kat rumah sdri compare with other places...OMG its lumrah hidup...anak 6 org but 1 pon x mampu stay wt ma/wan kat kg , masing2 kluar mencari n menapak di tempat org mencari rezeki n berkeluarga... Sementelah la aku n abg wt 2 org anak pompuan laks tus..once dah kahwin masing2 akan follow husband nanti... ermm... berdua aje kah anak kami nanti mungkin kah akan bertambah or kekal sebegini... sob2... itu semua rahsia Allah, apa yg terbaik utk all umatnyer... aku kena redha YES aku redha Ya ALLAH.


P/S : Airmata ku gugur lagii...  i love my family very much but please stop disturb my family.

No comments: