INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, February 27, 2013

Segalanya terbaik utk aku


Assalamualaikum..
Hari ini ..saat ini.. aku termenung n pk kan apa yg aku rasa.. Ya Allah Maha Besar dan Maha Agung atas segala yg terjadi di muka bumi ini...
Ku bahgia and gembira atas segala kejadian pd diri aku

Thn ni masuk 37 thn aku menikmati hidup di alam maya ini..Syukur Alhamdulillah
Mempunyai seorang suami yg 'perfect'... Syukur alhamdulillah
mempunyai zuriat2 yg comel n sempurna ...Syukur Alhamdulillah
Kerjaya yg bagus ...Syukur Alhamdulillah
Kediaman yang bagus ...Syukur Alhamdulillah
Kenderaan yang baik ...Syukur Alhamdulillah
ku khabarkan rezeki ku yg asas saja ..so yg lain pon x terkira...Syukur Alhamdulillah

Namun aku masih mempunyai impian yg blom terlaksana, x salahkan memohon dan meminta dr yang Esa...
apa yer..hermm yg paling utama skrg aku cuba utk memiliki Zuriat ke-3..bila agaknyer, now masih dlm treatment w/pon masa dah mencecah 2 thn, ku sabar menunggu duhai rezeki... inilah namanya cabaran dan dugaan yg aku lalui w/pon kekadang terdetik rs malas namun cepat2 ku padam semua itu... 

he3.. inilah dia penghibur kami 1 family. 
Anak buah kesayangan semua dlm family aku..NIK ABDUL WAFIY ..


Semlm 1st visit aku kat HP for tis yr, so akan bermula 1st treatment yg br.. so wait n see d result tis coming D9.... OMG!!!
Doa yg baik2 ajer ku pohon..Amin

No comments: