INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, February 7, 2013

Lerun Ellys ...in D house.



Assalamulaikum w.b.t...salam pg Jumaat...
Janji di Kota... hr semlm ku dah verangan2 nak suprise kat anak2..ooo..mesti hati munga2kan, so dr awal aku dah confirmkn awal2 ngan kedai redeem on the spot that ptg ni aku akan dtg redeem basikal...Sib baik kedai tu dekat ngan rumah aku  so lepas inform abang sal plan aku nak p redeem basikal so abang agreed ajer.. ikutkan dia pon excited gak coz aku ttba jer nak hadiahkan anak2 basikal.. dah la depa x der cakap nak naik basikal... he3..

So see arina face ..very d happykan, adik pon sama..x sesabar nak naik... anak2 happy kami pon happy.. Alhamdulillah pd Allah pd Rezeki utk kami sekeluarga..:)



Ni bila spai kat umah masing2 naik 2 mnt sorang gilir2... semangat ada benda baru kan, share2 lah nak yer.. x yah nak rebut2 ...


Ni pulaks ...toys kesayangan abang br lepas make up hidung,.. tup2 esokkan tukar tayar n sport rim laks dr color merah dah jd kuning..tup2 pg td nampak seat laks bertukar wajah..aduiii..giler rabak bulan ni abgnyer badget..ni semua dia buat x discuss ngan aku... Risau benar klu discus dlu ngan aku mulut aku akan bising...mau x bising semua tu pd aku membazir lerr... niat bli kreta ni dlu akhir last year sesaja jer nak save minyak ..tup2 dah tangakp cintan cintun make-up bagai kasi cun melecun, entahla ..nak marah benda dah buat x der gunanyer.. buat panas bahang rumahtangga jer so apa aku boleh buat tgk jer la...


P/s : Semlm habis ler crita drama SHN... so pasni bulela  disiplin sikit time magrib...masak awal n solat pon bole awal...yeayyyy

No comments: