INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, February 4, 2013

Setia Hujung Nyawa

Semoga aku n abang senantiasa bersemangat utk membuat amalan di mlm hari...AMIN.


Now ngah kemaruk crita SHJ laks ... novel pon dah selamat bli n jd koleksi..kikiki... apa yg best pon aku x tau but ada something yg interesting gak pd crita nie... lg jiwa poyosss dtg ..jgn mare yer my darling just sekadar isi masa lapang jerrrr


Lepas aku upload dlm FB trus kenkawan bg comment..kelakar kan byk nak pinjam adeiii..minat nak baca but x mo bli camner..adeii 2x.... sayang duit ker..bukan mahal pon lgpon leh tolak incometax..hermm... baget rm1K setahun so apa lg sesah ajela dr dok byr kat goment kan kan...


Ni pelakon ..bole tahan cute kan dua org ni.. Zain Hakimi & Elsalina... 


Minggu ni last episode...dah nak habis huhu..pasni dah x tau nak follow crita apa dah.. BTW ada 1 g Sehangat Asmara  kot but biasa2 jer aku rs tp aku follow gak but x addicted cam SHN skrg nie... all pelakon aku bole layan....:)


No comments: