INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, February 6, 2013

Rezeki dr Allah SWT


Teringat kisah semlm..ermm..
Pg aku dah bw bekal roti bakar 2 keping tup2..time lunch rs lapar laks..aku ni bab2 mkn klu x btul2 lapar malas nak kluar n mkn but semlm rs mcm lapar la pulaks maybe mlm aku x mkn sgt tu terasa..so aku ajak ofismate joint but depa malas jugak so aku lepak opis jugak la.. cuaca panas kat luar tu rs cam malas jugak...alahaiiiii ...puteri lilin la pulaks kan kan...

So nak jd crita bos br lepas order makanan tup2 x jd mkn ada customer dtg opis ajak mkn ermm..trus dia offer kat aku...woww..Thanks GOD!!!  ulam dicita pucuk mendatang Allah maha mengasihani btul kat umatNyer...ooo...at last dapat mkn dgn x yah kluar opis...yumm yumm.. 



Ni kejadian hr ni.. 
Benda rutin bila awal buln aku sibuk update hutang CC so kali ni ttba teringin nak redeem point CC yg berlambak x pernah redeem...ermmm apa yg menarik eik!!!
Sebetulnyer sehari dua ni terlintas sal nak bli hadiah hrjadi kat my dother syifaa...Apakah?? so click punya click ternampak basikal comel ni... OK ke tak ...ermm nak dikira kami x pernah bli basikal kat my dother's tau yg ada seketul kat umah tu pon my MIL yg kasi time befday arina masa 2 thn now arina dah masuk 8 thn hoho..lamakan but stil elok g ckit skali skala depa dok naik kat dlm umah...

Trus aku cuba tanya if nak claims on d spot ...so the answer is BOLE No PROBLEM...YEHAAA!!!
PTG NI TRUS AKU NAK BUAT SUPRISE KAT SYIFA MESTI DIA HAPPY GILER KAN.
Sronoknyer anak2 aku nanti dpt suprise dr aku ni... hope kakaknyer x jeles yer coz basikal ni bole naik 2 org ...tu kat pic hope sebijik camtus. 
But yg frustnyer x der color pink yg ada color hijau sebijik laks tus ada ermm...kena p cepat2 takut stok habis... Moga ada la rezeki kami yer ptg ni..
Sib baik tempat x jauh dr umah tu yg berdezup nak p hr ni gak... nak tggu abg lama la pulaks x pe la kaum2 pompuan yg p ..ayah tggu dan lihat kat umah jer... haa 5sen umi x yah kluar pitis for birthday prezent anak tino thn nie

Rezeki Oh Rezeki...



No comments: