INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, September 25, 2013

Al-kisah hr ini

Assalamualaikum wbr...

Nikmatnya hidup ni... hr ni dpt aku mkn tghri wt anak2, kakak cuti also adik pon aku bg cuti suh teman kakak kat umah, aku malas nak bw kakak dtg opis, nantikan entah2 apa2 dia buat main.

So pg td ni, b4 kluar umah aku sempat masak nasi utk anak2 n abg blikn lauk n kuah utk santapan tghri... balik mereka semua dah mkn, tgk anak2 selamat berdua kat umah..dah besar kan.


Al-kisah mlm td , mood nak masak ke laut la pulaks so lepas solat magrib trus aku ajak abg nak dinner kat luar...tup2 anak2 ckp x best mkn kat luar ...adeiii... terpaksa aku mengalah masak apa yg cepat n senang... apa lgi... tu diaa... mangsa dinner kami mlm td...uhukss bukan aku nak ajar anak mkn sardin but skali sakala bule la kot sbb byk yg x elok aku bc n dgr sal sardin ni..
Klu nak kira nak mkn sekali sebulan pon payah dlm family aku ni so x der la effect mana kan...


 Ni laks BB amir fayyadh (anak my kazen) dah hampir 2 bulan umur dia...mama dia pon dan nak masuk kerja. x silap fayyadh lahir 17/7/2013 so now dia dah balik kerteh n stay kat taska nanti wt elder brother amir faheem. Bestkan ada BB... Rezeki kami bila la pula...ermm... menunggu akan kelahiran twin BB's hjg bln 10 ni.  Moga Allah pelihara kandungan my SIL dlm keadaan baik also babbies sihat tubuh badan, elok mental n fizikal x der cacat kat mana2 macam bb Fayyadh ni.. ku panjatkan doa yg terbaik utk my little bro jazlan n Ayu.. moga apa yg diperkatakn oleh doc tu x benar belaka...sama2 kita berdoa n lebihkn usaha dan bertawakal selalu. Yakin akan kuasa doa...insyaAllah ...doa kita dikabulkan olehNya. Amin


Haa..kt my kg skrg dah nak habis musim durian..syoksss giler dpt mkn durian dr kebun sdri coz sah2 buah2 nyer elok anh mabelas blako, ermmm ...apa x nyer mana yg bli byk yg x elok dr yg elok...x pdn ngan rege... rs sgt rugi..tp pejam mata ajela klu dah tekak nak mkn sgt...

My fav makanan klu wt durian of cos pulut durian, ada pulut, santan n gula..memang selera habis u....pasni x tau mana nak cari durian best


 Owh..my mom... hjg bln 10 ni ma &wan dtg KL melawat kami semua.. tiket FF aku dah sponsor kat depa , harap wan sihat2 la time tu nanti...just berdua ngan ma jer.  I LOVE U MA&WAN

No comments: