INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, November 14, 2013

Last Day skol 2013

Alhamdulillah....

Thn 2013 dah makin di penghujung...& today last day skolah so kerja2 menyental baju skolah, mengosok bj skolah, basuh kasut skolah anak2 pasti x yah buat dah... gosok bj en. suami pon x yah buat gak... haaa... lapang ckit kerja aku dlm ms 1 1/2 bln nie... maklum la bibik aku dtg 2X sebln jer dtg umah .. itu pon kerja2 cuci umah n lipat kain jer.. bab2 gosok nie.. bibik x brapa nak buat, so aku malas la nak paksa.. kan hangus terbakar laks kain baju bajan kami nanti...

Ngah pk2 apa plan utk anak2 time cuti skolah ni... yg pasti tis saturday amik report card syifa n sunday laks follow trip taska my fren p petrosains, muzium coklat & tmn botanic..




Ma/Wan nak dtg umah tis saturday plan nak buat suprise kat ma sempena hrjadi dia yg ke-61.. hope ma suka la nanti, but aku masih tercari2 something nak bg kat ma.. apa eik??? huhu... susahnyer..

P/S : Alhamdulillah..pengisian waktu utk solat Dhuha dah menjadi amalan dlm hidup aku moga ibadatku diterima olehNya. Amin

No comments: