INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, August 17, 2014

Our own OH 2014


Assakamualaikum wbr..

Salam hr Isnin.. weekend yg penat bg aku tp berbaloi demi anakanda tercinto.
Sifat anak aku memang semulajadi dr kecik, bila berkehendakan sesuatu pasti di ulang-ulang x tahu yg ke brapa puluh kali spai kami naik rimas nak jawab, last2 kami akur dgn permintaan mereka.

Aduhai.. anak2, kami bersyukur memiliki kalian berdua w/pon agak payah nak tunaikan, insyaallah Allah permudahkan urusan kami demi anak2.. 



So last saturday, atas permintaan si kecik kami PUTRI SYIFAA' ZAFIRAH yg berulang-ulang kali maka terjadi OP kami thn ni secara kecil2an tp meriah bg si kecik coz BFF dia nak mai umah braya...isk2 syokkan jd my anak2 nak semua dpt x mcm umi/ayah dia masa kecik yg susah bagai nak sesuatu...


Then, alang2 aku aku jemput jiran2 rapat ckit, my BFF also aku invite seramai 4 org tp yg dtg 2 org jer coz sorang BB deman campak n lg sorang dah byk jemputan raya so x sempat pusing ke rumah aku..so x per x dpt jumpa semua still happening yer..
 Aku masak simple jer coz invite guest suh dtg after asarkn.. malas nak masak heavy2 lgpon masing reply msge dah byk attend OP rumah kawan2 , so x per dtg minum saja pon aku trima coz tahu2 ajela bln  ni rayakn sebln.. layan ajela jemputan yg mendatang rezeki jgn ditolak katakan.

main menu :- 
Western Food -Chicken chop, mushroom sup, garlic bread,
                      Local food - Puding caremel, caramel berlapis, mini donut. buah2 local rambutan, buah duku & buah salad, Air oren & teh 'O' panas.


P/s: puasa br 4 hari, lg 2 hari nak kejar...huhu..cik P datg awal tis month ingat sempat habis b4 ia dtg.. sabar lah yer.. :(

No comments: