INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, August 13, 2014

Salam Aildilfitri 2014

Assalamualaikum...


                                

Lama x bercrita kan.. banyak sungguh episod yg best termiss nak crita...huhu.. x per once free akan aku crita balik nanti eik.. so now 18 Syawal, alhamdulillah setakat ni semua berjalan dgn lancar, cam aku seperti th lepas beraya dlu di kg abg kat Sabak Bernam then raya ke-2 br kami fly balik my kg laks..where? haha..to Kota Bharu laa...so aku spend sana dlm 7 days..haa amik kau.. alang2 cuti kan... bukan berat sebelah tau tp mikirkan sal kos nak balik amat la jimat that day nyer tiket lgpon KB aku jaraaaaaaaaaaaaaaaannng balik tau........... if kg SB almost every week balik...ermm, so my darling cukup paham setakat ini la..

Thn ni our tema carca marba payah gak main ngan anak2 dah besar bw p shopping raya nak color yg dia suka satu kedai nak kedai tawaf... aduhai letih umi nakkk oiii... last2 amik mana yg ada depan mata dgn color and size yg ada nak patah balik kedai yg td dah x larat.. konon ni 2nd bj nanti yg 1st aku nak p bli sdri last2 x p pon... coz x free campur penat weiii... redho ajela lah nak yer.. sunat bj baru dah ada kan, tiap2 bln bli baju bajan kat koarang ermm.. untung sakan uolls jd anak umi / ayah nie.. bila dah kecik passing kat kazen2 yg kecik recyle laks..eh2 ada ker.. setahu aku pas umur depa ni.. semua kazen laki.. hoho..

Pada aku selagi termampu aku cuba yg terbaik utk my parent also my MIL, mau jd anak menantu yg terbaik pd mereka.. insyaallah amin.. :)





P/S : hr ni masuk hr ke-3 aku ganti puasa and sunat syawal , insyaallah lg 3 hari lg selesai..cuba nak puasa direct b4 cik P dtg mai...eh eh ..dtg ker? uhukss

No comments: