INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, August 19, 2014

Fenin laa

Pepagi ada penyakit dtg menyerang, bila dah kena trus aku colapse.. nak kena mkn ubat n rest jap. spai opis kul 8 so tgk jam ada 1/2 jam utk aku lelap. Then aku mkn ubat sebijik trus aku baring dlm surau.. dlm hati risau gak coz perut aku masih kosong cuma mkn roti sekeping n air seteguk kat umah buat alas, nak mkn tambah kat opis rs x lalu laks coz dah x tahan rs menyengat kat leher.. ermm.. bila sakit cegini..trus aku ingat mati. Entahla hati terasa sayu aje.. dah la sehari dua ni mata ku terasa silau2 ada masa nyer.. x bole nak mengadap computer lama2 coz silau tgk skrin. Naper yer?

Ya Allah kau panjangkan lah usia ku Ya Allah semoga sempat aku membesarkan amanah Mu di muka bumi ini, agar dapat ku tunaikan hasrat nak mengerjakan haji bersama2 suami ku ya Allah..
Peliharakanla aku dan seluruh keluarga ku di dalam cahaya keimanan Mu ya Allah.
Amin.

No comments: