INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, May 8, 2014

My MAY

Assalamualaikum...

Tiada mood tiada kata2... projek pulak slow this month.. nak kira kurang lah kerja aku kan.. tp kan..tp kan.. May is my memorable month.. bulan penuh makna bg aku..
> 1st May ...tarikh aku & abg diijabkabulkan
> 3rd May .. Kelahiran wan
> 5th May ... kelahiran aku sdri di mukbumi ini..
> 11th May ...Hari ibu2 sedunia..
> 16th May ... Hari guru
> 25th May ..Kelahiran Putri sulung kami PUTRI NUR ARINA



Alhamdulillah.. segala puji bg Allah..dah hari ini.. masih menjadi tanda tanya.. pengumuman utk peraduan CITIBANK.. aku ingin kepastion dan jawapan... mata2 kanan asyik terkelip.. seakan memberikan aku sedikit harapan utk rezeki yg x ku ketahui... ALLAHUAKBAR... moga impian menjadi kenyataan.. x putus ku panjatkan doa pdMu ya Allah..

Rahsia hati... sekiranya aku diumumkan sebagai pemenang nanti cewahhhh... nak jer aku hadiahkan kat WAN as a gift pada dia... entah kenapa bila terdgr tazkirah dr ustaz/ustazah aku cuba nak bg yg terbaik utk WAN/MA... selagi mereka masih bernafas.. aku ingin mencari sebanyak mungkin keredhaan & ketakwaan dr ALLAH...bila ingat mati rasa kerdilnyer diri ini.. mati x kenal usia muda ke tua akan di jemput Illahi...

Kegembiraan kami satu family... 


3rd May.. kelahiran wan ..tarikh yg tercatat pd ic.. tp wan ckp tarikh tu x btul tp x pe la dah itu yg tercatat kira ambik yg tarikh ni sebagi tarikh rasmi.. no hadiah nak bg memang x pernah bg pon klu bg hadiah hanya pd hr raya.. sikap wan yg x nak menyusahkn anak2 & tradisi sambut harijadi x pernah wujud dlm family aku masa kecik2 dlu... teringin melihat wajah wan di saat aku bg hadiah sebesar itu pd dia nanti.. 21/5 ni wan/ma trun KL.. Insyaallah ada rezeki utk mereka nanti.. 
:-)


Kegembiraan penutup di majlis wedding last adik aku.. Now SIL ngah sarat pregnant , insyaallah bln 7 lahir lah permata hati my bro nie.. 
Jodoh pertemuan dr Allah semuanyer.. dpt wife org kelantan kg dekat2 jer.. so memang impian wan x nak menantu yg last ni org jauh alasanyer wan dah x larat nak jalan jauh2 for majlis kenduri.. so alhamdulillah sgt perancangan kami berjalan dgn lancar sekali..TERIMA KASIH ALLAH ATAS LIMPAH KASIH SAYANG MU KEPADA KAMI SEKELUARGA.. MOGA KEBAHGIAN INI KEKAL MILIK KAMI SELAMA2 HINGGA KE SYURGA MU YA ALLAH..
AMIN



No comments: