INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, May 12, 2014

Ping2... dpt parcel


Assalamualaikum ...

Habit aku bila bohsan melanda.. shopping on9 lah kijaan nyer... ada tu aku minta izin ngan tok laki ada masa nyer aku x ckp pon.. haha.. terapi minda alasanyer nyer..

macam2 aku subscribe on9 shopping so hari2 berpuluh masuk mailbox email aku... ada yg aku berkenan zap..zup..zap.. settle order. So far all barang yg aku order selamat spai kat meja opis aku... kira web selamat la yg aku guna pkai...Ni yg latest pagi tadi dpat... yuhoooo...


Ni laks pn. bos aku yg kasik sempena besday aku and mother's day... oooo...rezeki lagiiiii..
so dah dapat dr bos ni, kena la ikhtiar pkir nak bg apa time besday dia laks...ergghh... Insyaallah dpt ni.
Anyhow TQ pn Bos.. :-)


P/s : esok cuti wesak.. yess... coti2 lagi... dlm pala dok pk apa nak bli hadiah cikgu anak2 nie...

No comments: