INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, May 26, 2014

Arina Turn 9 YO

Assalamualaikum...

Wkend xtvt.. perancangan aku 1 family sbln yg lepas dah aku tunaikan ..so anak2 happy also my parent pon happy.. bawa family p holiday kat GC, Banting.

Kat sana aku amik 2 bilik, so siap stok makanan bagai almaklumla anak2 nak main air spai lebam so lepas main air of coz kebulur tahap dewa tu dia aku angkut siap ngan rice cooker n slow cooker.. ramai join kali ni 4 family semua nyer so try berkelah kat GC camner rasa..he3..

Cun no bilik kami 1525 ... all cam ada makna dlm kamus hidup aku..
1 May, 5 May and 25 May.. Check in tepat kul 3, sian kat wan /ma penat menunggu.. request nak masul awal x layan la pulaks..haishh x mesra alam btul..

So 25 May besday my sayam2 no.1-PUTRI NUR ARINA
Doa Umi / Ayah semoga kakak membesar menjadi anak yg solehan, taat pd perintah agama & dengar kata umi/ayah, menjadi kakak yg baik pd adik, berjaya dalam pelajaran di dunia & akhirat, menjadi contoh teladan pd semua insan2 di dunia ini.
Kami sayang kakak dunia akhirat, kakak & adik harta umi/ayah yg paling bernilai dlm dunia ni. Ingat pesan umi, ingat pesan ayah..semoga kakak beroleh kebahagian yang berpanjangan, kesihatan yg baik dan cemerlang dlm apa jua bidang yg kakak ceburi..





No comments: