INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, May 21, 2014

Bukan Rezeki Saya juga

Assalamualaikum wbr..
Penantian aku selama 1/2 tahun sudah ku tahu keputusannya... agak keciwa jugak la.. mana tahu kan rezeki Allah nak bagi.. berkobar2 aku shopping ...berkobar2 getar hati cam rs nak menang jer.. rupanya 1 pon x dpt.. ermm bila tgk list majoriti Chinese only 1 malay (3rd prize) & 1 india (3rd prize).. nampak sgt ada cam diskrimanasi  kan.. x per la.. all duniawi semata..


Yang pasti aku memang ada tanam azam aku menang ker or tidak dlm contest ni ...memang aku nak terminate khidmat CC, dah letih bayar hutang..nafsu shopping memang aku jugak terdiri dlm jenis yg x bole control.. aku taram beli bila dah berkenan x dop duit CC ada.. so byr ckit hutang byk.. bln depan tambah interst lg..and shopping tambah lagi... letih kan..huhu...



See.. 3 main hadiah utk contest CC ct, aku x nak yg lain aku target top 2 jer... tingin hadiah aniversary ke-11 but x per la... H pon dah dpt kan.. :).. kuatkan semangat nak habiskan hutang dlm 4-5 bln lg.. Insyaallah moga Allah bantu aku utk tujuan ni.. amin..amin...amin...


P/s : bli buah stok utk lunch hr ni.. jaga diri jaga badan haishhh... umur dah otw nak masuk 4 series .. byk nak kena jaga.. minum pon amik kopi jer.. all advise doktor kasi... insyaallah all terbaik utk aku & family.. :)




No comments: