INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, December 4, 2011

Ombak Rindu ...make me SmILe...

Bulan ni semua org demam dgn crita Ombak Rindu..termasuklah aku skali..ngeh2, entah apa2 la aku nie..skali2 skala layan crita cintan cintun apa salahnyer kan...


Dr hari 1st tayangan g aku dok usha abang nak p tgk ..haa time tu mula la buat dengar x dgr..ala crita melayu mana ler dia nak tgk tambahan pulak dgn 2 org budak gedik kat umah nak ke tgk..mau dia org buat drama sendiri lak kat panggung haru ler pulaks... so time aku dok usha2 abg sekecik syifa ni paham la pulak mak dia nak p tgk wayang trus nak join sama..haa..bila dia dah tahu tiap hari..tiap jam dok zikir kat kami bila nak p tgk wayang..ermm...memang bole pakai tektik anak ni kan..abg dah advise aku nak blikan CD jer..jimat katanyer bole layan byk kali, then siap cr laman blog sinopsis detail crita ni kat aku suh baca apa ending crita ni..hermm..sedikit sebanyak memang aku cool jer dgn respon yg abg bg but bila anak punya pasal laju jer ikut..trus sabtu lepas kami bersiap layan crita ni kat TGV kul 3.25ptg.. spai sana abg decide nak tgk crita cartoon ngan anak2 hu2..x pe la janji masing2 happykn..so anak2 layan Push In boot ngan ayahnyer..he2..x sabar nak tgk bila tiket dah bli...so layan ler aku crita ni sorang2..audien jgn ckp penuh giler...Fuhh Memang best la AA..



p/S: suka lagu dlm crita ni..nyanyian hafiz & adira

No comments: