INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, December 6, 2011

Dimana-dimana..aku di sini skrg ini..

Today aku jumpa seseorg yg x lama ku x jumpa..ooo...sambil2 tersenyum mengingati memori silam..kisah aku ngan dia. Hermm...aku pasti dia pon still ingat kisah2 dlu..OMG, how a small world kan. Kisah aku di alam persekolahan dlu..totally byk memberikn aku semangat utk kehidupan aku masa kini. Namun biarla ia berlalu dimamah waktu kerna aku sudah ada penghidupan aku sendiri begitu juga dgn dia, rs nyer x perlu la aku nak bongkar kembali memori lama cukupla sekadar selingan indah dlm rencah kehidupan aku. Aku tersangat bahagia dgn adanya ARR di sisi aku berserta anak2 yg comel2 dan sihat walafiat ini....semoga perjalanan hidup aku yg lalu bole dijadikan panduan dlm aku mendidik anak2 aku di masa kini...amin.

P/s : Hati berbunga2 coz yg di tunggu dah spai kat lama Astana sy...esok pondok comel lak akan spai so complete sudah laman my Astana...so pas ni selesa ler nak lepak ptg2 kat laman Astana..oollalala..

No comments: