INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, November 24, 2011

Cuti Skolah dah bermula

Sronok para guru2 & student2 yer..tmie ni la yg ditunggu2 mcm aku dlu2 jugak..tp dipunghujung tahun ni mcm biasa ler..ada tempat2 hujan bole banjir..time tu sronok main air pulak..hermm mcm2 yer..but tempat aku x der la kena banjir..main hujan pon kena marah kat ma/wan bukan apa takut demam nanti..yg lawaknyer bule depa kata air hujan tu kotor ada asid tu psl bole demam, klu dah demam x bule nak p jenjalan..so kami adik bradik byk dok dlm umah jer la just kekadanh abg and adik laki aku jer yg curi2 kluar main kat luar...kenangan indah tu semua.

Skrg laki aku involved dlm pendidikan so anak2 lak memang tggu cuti skolah...but laki aku tis year kena jg exam SPM so ada xtvt lah dia..just anak2 jer bising nak membuta lebih pon x dpt kata cuti skolah..mana x nyer dia org kena gak p taska, sapa nak jaga weii...so kena la bangun pagi jugak he3..

So tis coming cuti ada gak kami plan nak p bercuti but aku nak kena tggu ma/wan dtg KL dlu..cuti beramai2 he3 sronok ckit, ni kira xtvt tahunan kami anak branak la..if we all jer anytime bole buat x der nak plan bagai just redah n walk in jer mana2..he2 prasan...:p

P/s : My pondok chomel nak sampai esok..wawiiii..pastu tu bole balik kg sabak jap..dah lama gak x balik..MIL pon dah spai cni..tggu kami x balik2 hu2..nak wat camner anaknyer sibuk jg exam, menantu lak kerja..so amik peluang cuti awal Muharram..lepak kg dlm 2 mlm ok la tus..

No comments: