INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, November 20, 2011

Kembara Arina

Inilah dia buah hati kami yg pertama..PUTRI NUR ARINA, lahir 25/5/2005..cantikkan tarikh lahir dia.. kelahiran arina adalah secara pembedahan di mana kedudukan dia di dlam perut adalah songsang so nak x nak kena la operation..hu3. Plan awal kami nak la anak kami lahir kat Putarajaya..but memandangkan kena bedah ma/wan bising suh balik kelantan try tradisional urut ngan mak bidan (cara kampung la) , klu bule x nak la bedah2 nie..aku pon x nak, nak la rs sakit nak branak cr normal..but siapa tahu kita hanya merancang, balik KB trus ma bw p jumpa bidan kg so try skali urut at the same esokkan aku p gak check up kat spital HUSM so bila p check up trus doktor pegang x bg balik katanya BB dah mature dah bole ceaser klu nak but better buat ASAP b4 aku rs sakit nak branak normal, lgpon BB pon dah matang dlm kandungan..so waktu tengahari dlm kul 12.30 lahir ler..permata hati kami ni.. Today Arina dah pon graduate dr Taska Sri Harapan, next year lg sebulan dia nak masuk skolah Intergrasi thn satu...ooo..dah nak skolah anak umi/ayah ni.. yg pasti sifat manja memang x hilang lg especially ngan ayahnyer..klu dgn aku x heran dia, mcm semlm ayah dia marah kaw2 sal dia terdelete games kat Iphone..ooo..laki aku ni pon satu bab2 games ni memang adict..entahla aku pon x paham habit laki aku ni..spaikn anak2 pon sama adict ngan all games yg ada..isk2. Apa2pon tu semua xtvt cuti skolah once skolah dah bukak no games yaa... 43 darling

p/s : Sabtu lepas parrent day kat skolah anak so apalg debaran kami mak/bapak pon cuak gak nak tahu result our gegirl ni so Alhamdulillah ...this sem. Arina still maintain result exam no.1/17 then adik lak jatuh no 2/16..caya la anak2ku semua..you always give the best for umi/ayah..:)))



No comments: