INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, June 14, 2011

Wishlist my hubby

Baru2 nie aku ada borak2 ngan abg ...and then aku tanyakn apa yg abg nak dlm hidup abg skrg ni if di beri peluang ..aku minta dia sebut 3 jer..kan lebih2 cuak la pulak nak mendaptkn nyer.. ini kira from his heart la.. nak tau apa dia..hermmm..

Jeng2..yg 1st abg teringin nak memiliki..haa yg mcm kat bwh nie..Honda type R!!!!insyaallah akan menyusul he3.. abg ni peminat tegar brand Honda dr dlu hingga kini taste dia Honda memanjang..so layan ler bukan aku yg nak drive ..minat masing2 lah kan.



Aku sal kreta ni x der la pulak beriya2 nak pkai..apa yg ada kira alhamdulillah..bukan x teringin tgk org pkai..tp cukup la mana yg ada setakat ni..coz dlu aku lg penting kan nak dptkn umah compare ngan kreta. Haa..ckp sal kreta last year aku dah tunaikn wishlist aku nak pakai MPV. Ini pon gara2 anak2 aku nak kreta besar nak sama mcm kreta kazen dia 'Kak piya' so ada rezeki kami anak branak last year sehari b4 raya dpt kluar MPV anak2ku..so lepas ni aku dah x payah nak riba2 syifa lagi bila depa tdo. Dua2 boleh layan tdo ngan nyenyaknyer..kat blakang if not hermm naik kebas kaki aku dok meriba sikecik ni..hu3

Tarraa...unsangkarable raya last year..happy giler anak2 aku bila aku blikan kreta ni utk depa..he2 sronok kan bila tgk anak2 happy.



Apa2pon nak gak la aku selitkn my dream car dlm wishlist aku. Actually aku dah tepek all wishlist aku kat umah masa early year but dah hilang masa kemas2 pindah umah bulan 3 yg lepas so nak buat baru still x sempat..punya la mak bz tahap gaban weiii..



Last but least la..my dream car x lain x bukan klu diberikan rezeki lebih nak rasa bw kreta idaman ni..2 pintu lg..hahaha..cukupla utk aku sorang bawakn..apa x nyer abg dah ada kreta dia then anak2 ada kreta sendri..so if aku kluar srong2 ni la yg akan aku bw..he3 syokkan.. belikan apa yg kita inginkan..hermmm wish my dream comes true tis yer babe..



Ke-2, abg nak p sama2 ngan aku ke Mekah buat Haji or Umrah.. terpulang pd rezeki kami nanti ..if ada rezeki lebih p buat Haji terus if not buat Umrah dlu pon ok..
Ini kira wishlist aku gak ler utk thn nie..mudah2an dipemudahkan jalan utk kami ke sana..amin.




and yg last sekali...abg teringin nak tgk aku ngandung lg klu bole kali ni nak BB boy (of course)...waa....gluppp aku telan air liur..satu permintaan yg berat gak nak penuhi..dlu ada abg ckp x kisah but now lain laks versi nyer..hermm..bole diusahakan but bila Allahualam..ni semua rezeki dr Allah..kami hanya berusha k..but Allah yg menentukan...



p/s:dup-dap-dup-dap ..bila ingat nak kena operate for bersalin ..takottt wooo..

No comments: