INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, June 23, 2011

Oksigen kurang lg

Hi lg sekali aku semput dek Oksigen x spai kepala..Ni memang masalah bulanan aku..nak wat camner hanya antifast jer yg mampu jd teman setia bila ia nak jd...aduiiii..aku nangis lg..

Hr ni aku berniat nak sambung puasa ganti utk hr ke-2, tup2 tghri leher dah start sakit2..alamak risau nyer jgn ler migrain datang..aku masih bertahan sedaya yg mampu. Tau2 dah masuk kul 3 aku gaghkn diri solat zohor, then aku take time lelap jap nak hilangkn rasa sakit yg dah mengila... sedar2 dah kul 4 trus aku decide nak off dlu la..kot2 makin teruk x larat lak nak drive balik. So kul 5 dah spai umah trus aku terjelepuk atas sofa.. paling tragis OTW home time drive dah masuk area Alam Impian air mulut dah start mengembang..berpinar mata cr pot yg sesuai nak pit-stop jap..sib baik sempat..trus aku muntah air, lembik wek dlm kreta so aku tahan spai umah. Terkejut abg tgk aku balik awal..hu3. Trus aku minta izin nak bukak puasa time tu dah kul 5++ but aku dah lembik gila sambil kepala dah sakit. abg izinkn aku bukak puasa then trus aku minum susu+ roti buat alas b4 mkn ubat..skali lg x spai 5 minit perut aku dialas apa yg aku mkn terhambur kluar skali lg...sadis+azab btul time nie..dgn rs pinggang mcm nak putus, kepala berdenyut giler.

Aduhai MIGRAIN...nasib ada abg yg cool dok layan aku bila penyakit aku ni dtg. nak buat camner...dlm sebuln its command Oksigen aku kurang... never knows when its will be stop.

No comments: