INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, June 29, 2011

Terasa Damai nyerrrr....

Semlm berjaya aku puasa ganti utk hr ke-2 & puasa sunat israj mikraj. Alhamdulillah dpt laksan dgn jaya tanpa sakit kepala yg biasa aku dpt..hi nikmatnyer hidup bila kita x kena serang penyakit nie... ee klu dtg ler penyakit x tau nak ucap ngan kata2 bila sakit nyer dtg..rs tenang, aman damai semlm aku menjalani ibadat puasa...

so menu ptg , aku masak simple jer.. tp tghr tu tiba2 teringin nak mkn pulut kuning so aku minta tolong abg rendamkn pulut since dia ada umah so balik petang senang jer kerja aku tinggal kukus jer..and buat kn telur dadar.. kuah dah ada coz balance hr sblum tu aku masak ayam kerutuk so sedap gak klu wat cicah nanti..

At last pulut kuning dpt sambutan leh anak2, sememangnyer anak2 memang suka mkn pulut last skali depa mkn masa balik klantan hr tu, ma buatkn ketupat 3 segi. Ni pulut kuning kira ok gak la..Sambung mkn spai pg td buat bekfes..x cukup syifa nak minta tambah hu3..dah x der la dik. tgk la klu rajin aku buatkan lg..bukan susah pon. ok!!

No comments: