INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, February 24, 2014

Syifaa' turn 7

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..masih diberi peluang dari Allah utk bernafas utk hari ini, hati terasa syahdu mengenangkan akan hikmat Allah pada aku selama ini...segalanya yg terbaik yg aku dapat, moga dgn segala apa yg aku terima dpt aku kongsikan dgn insan2 yg tersayang di sekeliling aku. Amin.. :-)


Yeahh...so my kid already 7th on 22.02.2014 but they'll always be my baby. I saw them take their first steps. Heard them say their first words... i want to be there for them every step the way, through triumphs and heartbreaks..

 I know i have to take care of myself and stay strong..




No comments: