INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, February 19, 2014

Debar2..

Assalamualaikum wbr...

Alhamdulillah diberi kekuatan lg utk tunaikn solat tahajud pg td.. menghambakn diri pd Mu ya Allah adalah kepuasan yg tiada nilainya..moga amalan ini kekal dlm ibadah harian ku hingga hujung nyawa...


Agak lemah ckit pg ni... mood pon x seberapa ada ...maybe Yes maybe No.. dah masuk 20hb Feb.. its my rutin every month as a women lol... Debar2 gak ni?
Bila akan ku temui noktah penantian ini.. segalanyer dlm rahsia tangan Allah.. Aku  redha ya Allah.. yg pasti segalanyer yg terbaik utk aku sekeluarga selama ini... 



Cukup bahagia dengan apa yg ada, x ku nafikan segala nyer cukup and sempurna.. Last sunday abg mengajak aku utk temankn dia tgkkan kreta idaman dia so aku menurut saja, itu impian nyer sekian lama ..insyaallah ada rezeki nanti abg akan memiliki apa yg dia nak...Insyaallah, Allah akan bantu jika itu sebaik nyer..

Namun aku juga debar2 utk contest citibank tempohari... mohon adalah rezeki aku kali ini ...coz aku suka 'kreta adam mukriz' ... hahaha...nama keta yg adik bagi coz dia kenal adam yg pkai keta ini...pergghhh 2nd khayalan indah aku blaka..

If aku menang contest ni x yah la pakai keta abg coz keta yg aku akan menang ni lagi hebat dr keta abg...uhukss... confident cam nak menang jer ni... haa..ni la perangai aku segala nyer kita kena yakin coz semua tu doa juga selagi keputusan blom kluar aku masih ada harapan... eik!!!!

P/s : Bfast nasi kerabu ayam kampung pg ni..niat nak puasa but risau cik P dtg laks coz dah spai masa ni.. dah terlebih kenyang agak ngantuk ckit tu psl mood malas menjalar2 dlm diri ni... aduiiii..hope puan bos x masuk hari ni.. leh santai2 lebih ckit.. haippp... mood ...mood .... mood plz comes close yea.. huhu


No comments: