INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, December 26, 2013

Debaran pg jumaat

Assalamualaikum...wbr

Lama x bw Cherry so bw la pg ni coz abg nak p byk tempat so senang ckit nak parking...tup2 lg 1 KM (5mnt nak spai opis) ttba alarm kreta bunyi kluar simbol bekas air...haishh..risau weii..kan meletop kan pulak..x putus aku doa moga kreta bole bertahan spai aku spai opis..huhh... last week br jer servis habis rm850...ermm kali ni apa la masalahnyer..asal aku pakai ada jer masalah...marah kat aku ker coz lama x pakai dia..alahai... aku x pakai sebab aku sayang kat u la cherry.. Semlm pon dok merapu n dok verangan nak pakia kreta baru next year..isk2 isu merajuk dah ada ker? memang pengalaman aku pkai kreta ni..org2 tua pesan jgn dok happy nak pkai kreta baru nanti kreta lama mula nak meragam.. so jgn merajuk2 yer my luv cherry.. confirm ai x reject you if ai angkat kreta baru.. Insyaallah.


So tunggu abg dtg rescue jap lg..tp entah naper mood abg cam x kena jer...aku nak bgtau jer so dah marah2 kat aku...haa..ni x suka ni... aku just call nak tanya Y? coz dia yg asyik dok guna cherry...tup2 nak bising kat aku laks...macam2 la org laki ni.. ni pasti anak2 buat hal dlm kreta..entah la, minggu depan dah start skolah bole kah aku ubah rutin anak2 aku skrg ni...play more study less..nx week of cos 100% change study more play less!!!


No comments: