INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, December 18, 2013

Renung-renung hari esok

Assalamualaikum...

Alhamdulillah hari ini masih lagi diberikan kekuatan dan kesihatan yg baik utk menjalani hari2 indah bersama keluarga and sahabat handai.. Allah Maha Besar...ku syukuri segala nikmat yg ku rasai setakat ini..moga ia berkekalan menjadi milik aku and keluarga yg tercinta..

Indahnya hidup bila kita redha akan takdir dr Illahi..disitula tempat aku sekarang ini.. 
Ujian demi ujian aku lalui jika Allah dah takdirkan aku and abg hanya memiliki 2 cahaya mata saja aku terima la ...:-)
Esok sorang kawan baik aku ayu nak masuk OT dah due dah dia.. penantian 9 thn utk anak ke-3, dijangka bb girls jugak so 3 anak dara ayu dpt. Seblom tu lg sorang kwn aku ISY dah selamat bersalin dah 2 bln pon umur bb dia , itupon anak ke-3 after 6 yrs.. dpt boy so nice 2 boys n 1 girl.. aku dua2 girls ni camner..berusaha dah pon berusaha, so this month maybe last treatment aku follow, abg dah x bagi coz dia kesian kat aku byk masa spend itu ujian +- almost 3 yrs aku dok ulang alik kat HP so enough la abg kata, we are so happy wt tis 2 kids... :-)
1 day to go nie?? 
ALLAHUAKBAR


Seronok tgk anak2..rindu pd mereka ...
Skrg depa cuti n betul di bawah jagaan ayah, kami x kemana pon cuti skolah ..all badget cuti kena freeze this time semata2 nak spend nx year.. hoho.. made in oversea ker? haha..ala2 Lee Min ho pon ok? 
Insyaallah yer... Janji Allah pasti yg terbaik utk aku..amin.


P/s: sempat bw anak2 layan hobit cuti skolah ni, suppose nak bw layan frozen but ayah x nak so follow minat ayah laa... sib baik anak sporting.
Sayang abg & sayang Anak2 umi semua.
:-)

No comments: