INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, July 30, 2013

Hamper Raya 2013


Assalamualaikum...

Salam 22 Ramadhan ...

Alhamdulillah masuk 22 Ramadhan dah hari ni...sayu saat di akhir Ramadhan ni..mcm perlumbaan, makin nak sampai penamat makin laju n bersungguh2 peserta larian. Yg kuat n bersungguh2 akan menang...semoga kita adalah pemenang sepanjang Ramadhan  ini ..tp skrg aku kurang sihat ...he3...uzur masuk hr ke-5, ermm...rindu nak solat terawih n bertadarus. Then itu dah rutin bulanan so aku kena redha saje lah kan...

Well ..rutin tahunan aku dpt gak setiap tahun ..insyaallah x pernah miss setiap tahun dpt hamper dr somebody??? so semlm dpt 2 trus... x tau la besok n lusa camner, perghh mana aku nak angkut thn ni, klu seblom2nyer aku dpt agihkan ke my kg so tis yr x dpt la coz aku balik ngan flight camner nak mengangkut nyer ...nak tumpangkn dlm kreta my brother n sister pon x dpt coz masing2 penuh ngan brg2 nak kenduri nanti so ma/wan halal lah yer he4... klu dlu2 bila aku bw balik muka depa cukup sronok tgk hamper yg cantik2


 Ini kek lapis sarawak yg aku order dr opismate..x tau camner rasa, sayang nak bukak so tgk lah mlm nanti.


So anak2 dah selamat mengerjakan seketul hamper all brg2 yg dia suka esp. coklat mcm2 coklat depa dpt... rezeki korang anak2 yer...

No comments: