INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, July 16, 2013

Khabar gembira dari Family USJ4..Baby Amir Fayyad B. Amir Farid

Assalamualaikum..

Senyum2 pagi hri ni... dpt msge dr makcik kat USJ that mereka br dapat BB baru dlm family dia...Alhamdulillah... 2nd cucu kiranya (anak kazen aku jugak) ...ermm kazen yg agak rapat jugak lah and so also quite young yer.. after grade dr UTP trus kahwin jumpa jodoh kat tempat kerja-Petronas... 1st BB also boy 1yr++ now dah dpt adik Amir Fahem.. best gak nama BB Amir Fayyad (nama King Arab Saudi) ttba teringat salah satu gate kat Masjidil Haram ada lebel 'King Fayyad'...Insyaallah next week la kot aku p melawat coz now bg can kat family depa dlu...he3..

Honestly ...memang aku happy dgr news org pregnant and dpt BB..ermm and now aku menunggu kelahiran anak sedara baru awal bln 11 ni... InsyaAllah-Twins..u.


P/s : semlm ada kerja luar ckit..mcm biasa memang aku kena kluar gak ler, so tiap kali kluar aku selalu amalkn zikir, minta jgn jd apa2 masa driving and klu nak parking biarla senang dpt... dan itula yg selalu aku alami.. dapat sampai dgn selamat and dapat parking yg baik punya x dela nak jln jauh ke tempat yg aku nak pegi... Nikmat dr Allah jugak tus..lg2 bln puasa nie... yg pasti hjg mggu ni dapat buka puasa ngan ma/wan bestnyer..PUASA.

ko org bgn kul brapa eik sahur, haha...tgk la timing ai ada 4 masa u...

No comments: