INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, October 31, 2011

Hari ini bukan semalam




Minggu ni kekanak ribena kat umah ada final exam so pg2 so hurry ckit, b4 this class start kul 8am but kul 8.15am br spai..bukan yg x reti cepat but anak2 agak susah nak bangun. So hr ni aku ubah timing ckit ikutkan bgnkn anak2 kul 7am dah bole settle but timing always lari dr budget coz arina punya stail dia suka habiskn masa berjam2 dlm bilik air if aku x pekik suh cepat alamatnyer bole sambung tdo dlm bilik air..so semlm dah kena sound kat cikgu suh spai on time...well pg ni by 6.30am aku trus kejutkn dia org ni..then aku mandikn dia org skali, b4 this aku biarkn dia org mandi sendiri so bole la aku siapkan keperluan lain so hr ni pg2 aku siapkan dia org tanpa biarkn dia org sendirian..alhamdulillah by 7am dah siap mandi + pkai uniform..Fuhh..bergegas laks trun bawah siapkn bfast and baju harian pulaks..settle bfast kul 7.30am trus bedezup kluar umah ..haaa...lega yg amat pg ni..aman damai tanpa degr dramaking ke udara...rupa2nyer..bebudak ni nak mcm ni br cepat siap..but aku la yg penat habis terpaksa mandikn dia org especially mcm budak kecik..ingatkn nak suh dia dor independent ...woww...back to future jawabnyer..he3..

Ok la ..my dear if like this , umi sanggup la korbankan masa lg utk kau orng , janji anak2 umi success dunia akhirat..amim.

Anak2 umi & Ayah...kakak 6 yrs going to 7 yo nx yr...



Adik 4yo going to 5 yo nx yr..

No comments: