INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Sunday, October 30, 2011

My wishlist di penghujung tahun 2011

ooo..lala..xtvt hr sabtu lepas, abg beriyer2..nak p cari gazebo utk our Astana hiks2

Sbtulnyer , kami ada terbaca 1 iklan promosi ni kat paper, siap2 aku simpan keratan tus..alih2 bule terprasan keratan tu hilang la pulaks..memang asal aku berkenan sgt nak pacak 1 gazebo dpn umah aku ni..but ingat thn depan tup2 ada promosi lak kat 1 kedai ni..trus wishlist dlm kepala bergegar2..hahaha..teruk kan aku ni..bila dah tau iklan yg disimpan tu hilang frust menonggeng gak arr..dlm kepala nx year confirm aku p cr kat Nilai 3 coz my fren ada p bli kat sana.. Tp entah mcm mana abg lak yg beriyer nak p pusing2 1 kaw. sg buloh carikn kedai gazebo tu..at last jumpa gak akhirnya...eee..sronok yg amat..dpt pulaks rege yg cun melecun..hoho..



Hi ..senangnyer dlm hati bila dpt apa yg kita nakkan...lg 2 minggu siap katanyer, pasni ni projek aku kena cr pokok bunga and mini pond kasi vouge aku nyer gazebo ..hahaha...sukanyer.

Haa..lg 1 wishlist aku, niat nak daftar Haji terlaksana sudah..abg daftarkan masa dia ngah bercuti nie..hermm giliran yg kami dapt alahai lamanyer thn 2042 br leh jejak ..btul ker nie. Tp x pela janji nama dah ada kan..lepas ni aku just rempit penuhkn saving jer dlm LTH pastu agak2 penuh boleh ler buat rayuan kan..Insyaallah Allah x pernah hampakan permintaan kami. Moga thn depan kami dimurahkan rezeki lagi dr yg ESA..Amin.

No comments: