INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, August 4, 2011

U Say What...???

OMG..today my BFF k.aida inform that dia dah pregnant..hahaha..so happy for that. Br jer we all jumpa b4 puasa then dok story mory sal family planning..he3..rupanya mggu ni dah confirm Syafikah nak dpt adik..alahai..aku camner lak.iyerrrr...

Kita hanya merancang but Allah yg menentukan.. Also we all ada merancangkn nak tambah ahli keluarga...if ada rezeki ada la nanti..tambah2 laks anak2 aku ni always every nite tanyakan bila perut aku nak besar... paham2 jer la soalan bebudak , kekadang x terjawab soalan2 pelik dr dia org..especially camner bb leh masuk dlm perut...aduhai anak2 ku ni... yg part paling best dia org masing2 brebut nak bg nama..isk2 BB entah bila depa dah sibuk nak bg nama kat adik dia org.. itulah dia ragam buah hati aku yg dua org ni..

P/s: ...semlm aku buat kerja giler ..entah kenapa aku tiba2 rs berkenan , bkn setakat berkenan tp berkanan tahap gaban kat satu hamper for BB ni..so nak puaskn hati aku nie..aku bli jer..muahahaha..

balik umah..aku klu nak crita kat abg, so aku decide buat dekkk jer..bukan apa aku takut dia marah..haha..alih2 abg dpt rs kot aku ada hide something dr dia..trus dia desak aku suh bg tau apa2 yg dia x tau..mula2 aku x nak ckp but dia dok tanya2 gak ..alahai obvious sgt ker muka aku ni bila buat salah...:(( x nak kes jd panjang akupon crita arr.. hahh..apalg terbeliak mata abg bila dgr..bising jap kat aku kata aku suka membazir bila ada duit..hu2.. aku ckp x per ..bulan puasa ni..agak2 rs x nak aku sedekah ajer la kat sesapa eik.. ;P (apa2pon aku dedicate diapers cake hamper ni kat BB boy..BB mana la yg berjaya memilikinya..) Nak bg kat anak buah Wafiy rs cam x sesuai..coz ni utk new born..hermm..x pela simpan utk diri sendiri dlu..bukan murah woo..mahal gak nie...

No comments: