INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, August 4, 2011

Kakak oh kakak

4 Ramadhan...bulan terindah dlm kehidupan kami, apa lg kisah arina yg setakat ini masih gigih menjalani ibadah puasa dgn jayanya, sesungguh semangat kakak membuatkn kami rs terharu disaat petang menjengah tiba, apalg dgn menahan dugaan dr si adik yg suka menyakat kakaknyer dgn makanan yg ada kat umah...di sini la kawalan dan pujukan berlaku diantara aku ngan anak2..kesian melihat kakak yg keletihan dgn kenakalan adik dok makan/minum tanpa segan..haishhh..gelak tawa diselang seli dgn marah2 manja pd anak2 ku 2 org ni...setakat ni kakak x cerewet sgt tang mkn..cuma kena kreatif tang masakan kena tahu fav food dia br semangat nak sahurand puasa. Skrg aku x pikir apa aku nak mkn yg selalu bermain difkiran aku apa yg kakak nak mkn..mcm hr ni aku suh abg belikan lauk tambahan ayam percik kat Param..4 hr puasa 4 juadah berbeza..setakat ni semua nyer aku masak ..abg puas hati also anak2..:P good job good taste hah!!!

Kakak amat menghormati akan segala tunjuk ajar aku/abg..alhamdulillah sgt2..impian kakak adalah impian kami jugak. Perkembangan kakak drsudut akademik juga amat mengembirakan kami berdua..doa dan harapan kami agar kehidupan kakak and adik senantiasa di berkati dan dilindungi oleh Allah S.W.T

p/s: kalau diizinkan ALLAH, kami sekeluarga akan bercuti ke GC pd hari raya nanti hadiah terbesar utk anak2 sempena kakak berpuasa and lulus all ujian kat skol..bw anak2 naik kapal terbang ( salah satu wishlist adik/kakak) thn ni..he3. Nak dikira zaman anak2 aku nikira beruntung giler klu nak banding zaman aku dlu..tp xpela itu namanyer rezeki dan keberkatan dlm kehidupan kita...amin

No comments: