INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Saturday, December 26, 2009

Apa yang perlu Anda tahu..

Program yang pasti mengubah sejarah keturunan, bergaul dengan orang-orang positif, orang-orang kaya secara tak langsung kita menjadi lebih positif dan belajar daripada orang kaya bagaimana menjadi kaya!!!

Banyak kelebihan boleh kita peroleh selain menimba ilmu dan pengalaman, dan bagi mereka yang join anda akan di ajar oleh golongan pakar dan jutawan sendiri bagaimana memperoleh apa yang anda inginkan dalam hidup ini…

Pernahkah kita dengar kata-kata hikmat yang menikam kalbu ni.. “ORANG KAYA MAKIN KAYA.. ORANG MISKIN MAKIN MISKIN !!” Ramai yang cakap benda ni, tapi selalunya keluar daripada mulut yang ‘miskin’ sebab tak puas hati dengan yang ‘kaya’.. Tapi cuba kita tengok balik kenapa jadi macam tu??

Kunci kekayaan orang kaya terletak kepada pemahaman tentang aset dan liabiliti.
Perbezaannya saya ringkaskan disini: Aset adalah sesuatu yang masukkan duit ke poket anda.. Hutang pula ialah sesuatu yang keluarkan duit dari poket anda..

Aset : Wang MASYUK
Liabiliti: Wang KELUAR


Ramai orang berfikir bahawa rumah, kereta dan harta benda adalah aset mereka.. Tetapi, yang sebenarnya ialah hampir semuanya menyebabkan anda keluarkan wang dari poket anda.. Mereka MAHUKANwang daripada anda.. Mereka tidak BERIKAN anda wang!
Oleh itu, daripada definisi diatas, semuanya itu adalah liabiliti = hutang!
Bila anda mempunyai wang yang banyak MASUKdaripada aset yang sebenar daripada wang yangKELUAR untuk membayar liabiliti, anda akan bebas dari segi kewangan..



Ada beberapa step dalam program ini..Anda akan diperkenalkan cara-cara untuk ‘menyemai’ biji benih anda dengan cara yang selamat. Di sini secara part time pun potensi pendapatan anda adalah di antara RM5000 ke RM25,000 sebulan. Bergantung pada anda sendiri…

Step ke2 apabila anda telah ada extra income..maka anda akan diberi bimbingan bagaimana nak ‘amplify’atau menguatkan lagi income anda sehingga mencecah RM50,000 sebulan…
step ke3 pula..anda akan dibimbing lagi untuk ‘protect’ income anda supaya berterusan sampai akhir hayat malah boleh pulak diwarisi anak-anak serta generasi kita akan datang!!

step ke4 pula anda akan diperkenalkan kepada konsep-konsep "Super Rich"..idea-idea ini akan membantu anda untuk berjaya lebih jauh lagi..mana tau anda merupakan bakal BILLIONAIRE yang sedang menetas!!Anda akan diberi bimbingan serta konsultan sepanjang bersama kami…satu pelaburan yang tak sia-sia..

Kalau bercakap serta berfikir cara yang sama..mana mungkin dapat rasa kekayaan..kerana idea kita masih miskin, ilmu kita masih miskin, pendirian kita masih miskin, percakapan kita terlalu miskin, kebijaksanaan kita terlalu miskin!!Mahukah anda ‘Transformed’ kemiskinan anda menjadi kekayaan yang boleh digunakan sampai bila-bila?

Kami hanya pilih mereka yang benar-benar “Genuine” sahaja kerana kami tak mahu bercampur dengan orang-orang yang berfikiran negatif, sempit, sengaja mencari kelemahan orang lain dan seumpamanya…kami hanya pilih mereka yang benar-benar inginkan perubahan dalam hidup sahaja.
Kalau anda berfikiran positif, inginkan perubahan, open minded, ingin bebas dari “sumpahan”, ingin bebas berbelanja, bebas beli apa saja tanpa perlu tunggu, ingin bangun tidur pukul berapa pun, takde siapa yang marah, ingin bebas sebebas bebasnya…maka saat ini lupakan dan tanggalkan semua sikap2 negatif anda dan datang sendiri berjumpa kami…Maka kami sambut anda dengan penuh hormat & InsyaAllah…KEAJAIBAN akan berlaku dalam hidup anda!!!



Jika anda orang yang positif boleh
email kpd millionforus@gmail.com


1 comment:

~Pnasyifa said...

wah...rumah impian ke..katne nie??