INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, December 24, 2009

Apa itu Unstoppable.

Selalunya bila saya cerita kepada kawan-kawan, apa yg pertama sekali keluar dari mulut mereka adalah "ni bisnes MLM ke??"..ermm..anda tahu ke apa itu MLM??Semua berpandangan negatif pada MLM..sy pun begitu juga.

Unstoppable adalah bisnes lain dari yang lain bisnes Uptrend/MLM. Sekali dengar macam uptrend, tetapi bila saya dengar penerangan , join dan buat memang lain. Sebelum ini saya pernah join bisnes mlm dan rugi beribu-ribu kerana gagal.Sebab apa kita rugi dan gagal sedangkan orang lain mampu berjaya. Ya kerana sikap/altitude kita sendiri. Kita lihat orang berjaya tetapi kita tidak ikut dan berkawan dengan mereka. Tiada bimbingan dan kurang ilmu untuk menjalankan bisnes tersebut.

Unstoppable
  • Islam - semua rakan bisnes nya adalah Islam dan Melayu.
  • Tujuan - bisnes berapa banyak dan berapa cepat buat duit.Kenapa?? untuk bantu ekonomi melayu-melayu kita. 95% yg kaya adalah golongan bukan melayu.
  • 5 orang - jika saya ada 20k, saya sanggup untuk bantu 50 orang susah, saudara-mara dan kawan-kawan. Hari ini saya target untuk bantu 5 orang untuk berjaya dan kaya dan seterusnya sapai semua orang kaya.
  • Daftar - sebelum mulakan bisnes ini kena daftar untuk jadi rakan bisnes kami.
macam mana nak daftar??? okay..saya terangkan Konsep Bisnesnya terlebih dahulu.

No comments: