INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Tuesday, January 7, 2014

Perjalanan thn ini

Assalamualaikum...

Permulaan hr yg baik and mood yg baik..thn ni aku merancang nak berubah dr serba serbi..Insyaallah. First2 dr segi timing tido anak2 , jadual kerja kat umah rutin timing pemakanan kami kat rumah ni nanti moga aku diberi kekuatan utk melakukan yg terbaik demi keluarga.

So after work paling cepat spai umah 5.30 so trus masuk dapur prepare dinner and try complete dinner by 7 o'clock...perghhh...this time my hubby x spai umah lg.. normally dia spai almost by 8 o'clock ler... baju bajan skolah plan nak iron time wkend  hope sgt2 dpt buat but if balik kg time tus parah la ckit.. huhu..

Anak2 No More Ipad n Cartoon..concetrate on buku2 so after solat magrib sessi baca Quran WAJIB kena buat no excuse ya abang...

For me no time to watching tv especially crita kul 7pm ...argghhh skrg crita ariana Rose cam best gak..camno nie...haha kuat kan semangat wahai umi NMWH yaa.. think about your kids and family first..lgpon crita tu leh layan dlm tonton once i'm free kan... OMG...lg skali kuatkn semangat aku nie..he3..

Ya Allah bahgia nyer aku di saat ni..terima kasih ya Allah..

Brita terbaru tis morning, aku dpt anak sedara baru lg (anak abg kat penang from his 2nd wife) anak lelaki dah 2 hari katanya so hr ni br announce kat kami adik bradik.. apa2pon tahniah yer abe... we all happy for you.. it's a BOY... satu2 nyer yg kami dambakan dlm family kecil aku ni entah bila akan menjadi kenyataan then now aku x p follow up lg kat HP. Mood dah ke laut... abg pon x support..susahkn so nawaitu aku this year nak betulkan niat and bykan solat hajat and solat sunat waktu mlm.. insyaallah akan ku usahakan, segalanyer semua dlm rahsia Allah, aku tahu Allah sayangkan aku apa yg DIA berikan pada aku semuanyer yg terbaik..aku bersyukur sgt2 dgn limpah rezekiMu pd aku selama ini..


P/s: My new born nephew still x der nama lg..almost 4KG lahir via ceaser because of breach (bb penang ni)..comey kan..Alhamdulillah anak sedara ke -12, cucu tok ma & tok wan yg ke-14.

No comments: