INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, January 23, 2014

Hari Hari Happy :-)

Assalamualaikum wbr..

Ya Allah.. syukur sekali lagi ke hadratMu Ya Allah.. perasaan yg lahir ini adalah kerana Mu juga Ya Allah.. Moga ia kekal dlm kehidupan aku sekeluarga..

This year pepagi memang rutin aku hantar anak2 sekolah, so di sini aku berpeluang utk rapatkan diri lg dgn anak2, ajak mereka bersembang ke arah kebaikan, example tis morning anak2 ask me about my cita2 masa kecil...so panjang lebar aku storykan pd mereka dlm vesi yg bole mereka paham...alhamdulillah kami ceria and happy each other..so kat sini aku berpeluang serapkan nilai2 yg baik pd anak2..rs tenang and damai lihat anak2 mampu utk fahami apa yg aku and abang harapkan dr mereka..moga anak2 membesar dgn baik , sempurna, dan cemerlang di dunia dan di akhirat..

Ni anak2 sedara lelaki yg makin membesar...he3, ada 3 lg x masuk blog album aku ni, Nik Arif Akmal, Nik Asraf & Nik Irsyad...


Yg latest anak sedara dah letak nama tu diaaa...agak panjang gak nama abg aku bg Nik Azzam Nur Fikri dah hampir 20 hari kot umur dia and brita sedih yg kami terima dr abang kat penang bapa mertua dia (2nd wife) meninggal dunia 2 hari lepas... Al-Fatihah dari kami sekeluarga..:(


Hak ni dia anak sedara yg dok dekat ngan kami he2... Nik Abdul Wafiy & Nik Muhammad Muhaimin.. klu bole tiap2 minggu nak jupo kan.. sronok anak2 leh berkawan and kami mak2 leh dok story mory bagai nanti sambil2 masak2 n makan2.. x lama lg tggu bb dr ayah jey & cik siti pulaks..insyaallah boy jugak  bln 7 ni jangka bersalin, moga kandungan cik siti selamat and bb baik2 jer...:-)


P/s : prayers time dah dapat.. so easy lah kan... anak2 kira hari, umi kira nak kemas baju yg nak bawa and ayah kira kerja skolah yg x habis2 lagi..uhukss.. anyhow mood happy tahap 5 bintang... hoyeyyyy. Syukur Alhamdulillah :-)








No comments: