INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Wednesday, October 23, 2013

E-day my cousin

Assalamualaikum wbt....

Last saturday 19-10-2013 - my kazen selamat melangsungkan majlis pertunangan dgn prince pilihan hatinyer sediri.. aku x terkecuali mengahdiri majlis ini, memandangkan aku antara saudara paling dekat dgn family Ayah san &cik na...


 Happy reramai dtg meriahkan majlis, dpt jumpa kawan lama merangkap saudara jauh gak ni..pn Zubaidah he3... hampir 3 thn gak aku stay ngan Dah time dlu2 b4 kahwin ms kat umah ayah san, now dah beranak pinak dah kami semua dah anak 2 aku pon 2 - Dah laki dua2 & aku pompuan dua2..haha..

 Introduce my cousin 
MS ASMA BINTI TUN HASSAN & MR KHAIRI

 I'm so happy you have found love in each other. All the very best with the wedding plans and have a lovely life together.
 So sweet kan.. my kazen ni we all semua panggil kak ngoh dr kecil lg almaklumla anak no.2 dr family kan so very feminin dgn panggilan k.Ngoh.

 Now our turn possing with bakal pengantin my sister cik ja, my SIL cik ct & my dother arina&syifaa. This time my hubby x dtg coz ada sukan nak kena attend huhu.. everybidy tanya why my husband x follow.. ermmm panas2 nak menjawab.. letih mulut nak menjawab but jawab gak ler bg nak puas hati sedara mara.


My uncle & aunty turut serta bergambar buat kenang-kenangan... tema kelabu for guest but aku x daya nak follow... badget buat baju baru dah habis... so bersederhana ajela pakai bj raya haji..he3...

To a great couple "kngoh& Khai"

... Congratulations on taking this exciting step together. May you make your relation a wonderful and a pleasant bond.

Insyaallah next year 31-8-2014 ..they will get marriage.

No comments: