INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Friday, August 30, 2013

Semuanya Rahsia Allah


Assalamualaikum wbr...

Masih ada lagikah rezeki kami utk timang BB... aku suka family besar, aku suka time aku pregnant, aku suka miliki anak2 yg ramai, aku suka dgr brita kenkawan pregnant lagi n now kami ngah tggu kelahiran ank buah tercinta awal bln 11 ni... n klu rezeki adik aku fauzan & bahjan cepat, mereka pon akan dpt brita gembira gak utk ini...


Oh Tuhan... ttba aku teringat ayahanda aku yg agak lemah kesihatannya skrg ni.. dapatkah ayahanda melihat cucu barunya lagi, Moga wan cepat sembuh dah dipanjangkan umur oleh Illahi, begitu juga doa ku panjangkan pd ma juga, skrg ma sorang2 jaga wan kat kg... wan dah x mo ke mana2 dah, apa jd dia nak stay kat rumah kat kg...pilunyer hati aku bila mengingati saat2 sebegini ....


 Ya Allah berikan aku kekuatan n berkesempatan memberi yg terbaik utk ke dua ibubapa aku...Alhamdulillah setakat ini aku masih mampu bg yg terbaik utk ma & wan... mohon pada-Mu ya Allah moga kami anak branak berada di sisi mereka di saat mereka memerlukan kami semua...
AMIN.







No comments: