INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Monday, August 26, 2013

Puasa 6... bila nak start???

Assalamualaikum wbr...

Pagi ni awal ckit aku masuk opis... turn aku kena hantar kakak p skol, en husband kepenatan n mengantuk tahap gaban...perghhh...bole berasap gak kepala otak aku ni... jarang2 hantar anak pepagi p skol so bila ambil alih agak kelam kabut ckit la mcm2 nak kena uruskn..tambah2 lg musim cik P dtg melanda.. awal laks tis month cik P dtg menjengah kena aura susu kambing+kurma hr tu ker...ergghhh

Mungkin jugak Allah nak bg peluang aku suh puasa 6,...InshaAllah akan aku laksanakan puasa 6 lepas ni.

Seronok kan ..tgk happy face dr anak2... hilang segala masalah..oppss ada masalah ker??
ada la ckit2 mana x der masalah kan....


 Macam mlm td...family my SIL dtg umah (kakak abg)...ermm dia org ni memang byk masalah tiap hari tiap minggu, tiap bulan and tiap tahun.. asyik crita masalah yg kluar dr mulut dia nak selesai masalah dia cari suami aku adik dia... x pernah nak settle sdri..padahal masalah dr dia puncanya dia sdri.. bosan sesgt..ermm , kejam ker aku ..isk aku rs x coz aku ada sebab aku sdri... Ya Allah ampunkan aku sekiranya aku salah, dah sekiranya aku benar aku mohon pada-Mu ya Allah agar Kau bukan pintu hati my SIL utk berubah sikapnya kepada yg lebih baik demi hubungan sillaturahim ini... aku sayang semua ahli keluarga aku x kira siapa dia, seandainya mereka sayangkn hubungan ini peliharakan la hubungan kami semua dalam keadaan baik. Amin.


Alhamdulillah... dlm kecoh2 hantar anak p skol, sempat gak hantar kakak skolah dlm masa yg ditetapkan..perghhh , aku ni memang panik bagai kalau timing berebut2 nak hantar anak p skolah, tau ajelah kan peak hour depan skolah, jemm yg amat yer... ai cukup x suka ngan tu semua, tp pg ni ai redha Allah bg peluang kat aku utk melangkah dlm pagar skolah anak 1 mnt b4 loceng bunyi...ermmm kembang kucup hati aku pg ni..coz berjaya spai skol tepat masa nyer...

P/s: pic atas hasil tangkapan kat Pantai Bachok, Kelantan yer... sehari b4 balik KL sempat kami bw anak2 p sana jap main pantai...kali ni cuma kami ber-4 jer , klu x selalu p reramai..seronok berganda2 mereka. Klu balik kg kelantan , bw anak2 p beach memang xtvt wajib... anak2 happt mak pak pon 2x happy.. yeyeyyy selamat berkerja semua... :)

P/s 2: Tetiba rindu nak ada bb lagii... ahaks , ni haa my big baby girls dah besar pon ermmm.... klu dpt baby boy camnner yer versi kami.... ??? 
Wish kami nak twin jugak cam my litle bro-lan & Ayu...so sweetkan!!!!
I believe pasti ada rezeki utk ai & abang...INSYAALLAH..DIA MAHA MENDENGAR AKAN DOA HAMBA2NYA... AMIN.

No comments: