INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, August 22, 2013

Mood kerja ke laut ckit pagi nie

Assalamualaikum wbr..

Mood sedih ckit pg ni... kerja ada nak buat, mcm2 dlm kepala... ada fenin2 ckit, ermmm...maybe mlm td aku tdo lambat kot... x bole tdo rsnyer, abg pon xder umah n aku laks try minum susu kambing+kurma..perghhh menyengat nak habiskan segala, namu aku cuba sedaya upaya aku demi apa yg aku hajati akan dimakbulkan... ermm ni semua petua dan amanah dr sorang ustaz utk org pompuan macam aku nie...ubat doc pon aku makan so cuba jugak la amalan yg aku dpt dr seorang ustaz. Harap jadila... letih la nak p repeat kat HP... masa terbuang cam tu jer... apa benda x bole buat almost 1 day burn camtu ..isk2 cobaan kan.

Teringat msge my fren semlm rupanya ...ayu dah dapat rezeki yg ditunggu bole geng ngan rina... ermmm...trus aku teringat n segerakn hajat yg dah lama tertangguh gara2 takut nak minum, namun semangat aku kuat rupanya dlm diam2 boleh habiskan gak susu kambing w/pon dlm masa sejam aku tercongok kat meja mkn sambil terkumat kamit baca doa... haha..padahal dlm hati ada taman gak la tgk susu dlm gelas tus... ada 'bau' weiii susu nie... uhuksss





No comments: