INGIN MELIHAT PERUBAHAN...JADILAH PERUBAHAN YANG KITA INGINKAN.



*Kejayaan hari ini dan esok bermula dari langkah pertama, mulakan sesusatu yang kita suka bukan terpaksa*




Thursday, March 7, 2013

Hey My BB

Assalamualaikum...


D9..hari ini.
Seperti yg dijanjikan aku dtg mcm biasa ke HP so +- dah hampir 2 tahun aku dok ulang alik dr umah ke HP, nak buat camner tekad, azam n impian aku n abg...

Harus dicuba dan berusaha selagi ada peluang kan, wpon rs bosan ada dtg menjengah namun cepat2 ku istigfar n berdoa agar di permudahkn dan dipercepatkan urusan aku di HP.

At the end spai turn aku...dup dap dup dap segan wei... nak berdepan ngan doc for further check up but its have to berdepan gak la....so next will c D12 laks...>.<


P/s: rupa cake adik last month 22/2/2013..yummy2 pusy cat!!!

No comments: